شاهین‌های نقره‌ای و برنزی بادکوبه

در بهمن ماه گذشته، دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران برگزار شد و از شش شاهینی که به آژانس تبلیغاتی بادکوبه در بخش‌های مختلف تعلق گرفت؛ یک شاهین، نقره‌ای و دو شاهین، برنزی بودند. شاهین نقره‌ای به آگهی بانک ملت در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی رسید و دو شاهین برنزی نیز به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی “جادو با سیف” برند سیف تعلق گرفت.

در ادامه درباره این آگهی‌ها بیشتر می‌خوانیم.

آگهی خدمت ملت شاپ برنده شاهین نقره‌ای

بانک ملت از معدود بنگاه‌های مالی، اعتباری کشور است که در سال‌های اخیر رویکردی متفاوت در حوزه تبلیغات داشته و به واسطه‌ی این رویکرد توانسته در میان رقبای خود به وجه تمایز خوبی برسد. این بانک خدمت جدیدی به مشتریان خود ارائه می‌دهد به نام “ملت شاپ”. ملت شاپ، شبکه‌  اعتباری پرداخت بانک ملت است که دارندگان آن می‌توانند از مجموعه‌های طرف قرارداد با بانک، کالا یا خدمات خود را تهیه کنند و اعتبار مصرف شده را یک‌جا یا به‌صورت تقسیطی بازپرداخت کنند.

آژانس تبلیغاتی بادکوبه، آگهی ملت شاپ را براساس رسانه انتخاب شده یعنی روزنامه، ایده‌پردازی و کلید بصری آگهی را کیسه خرید انتخاب کرد. خروجی نیز به شکلی بود که در آن به رسانه موردنظر، اشاره شود.

عوامل تولید

مدیر امور مشتریان: پویا ایراندوست

مدیر ارشد خلاقیت: پویا بادکوبه

تیم ایده پردازی : اشکان جنابی، مصطفی مرادی

مدیر هنری و طراح گرافیست : مصطفی مرادی

مدیر پروژه: فرناز شهامی

آگهی محیطی بیمه دی (جبران) برنده شاهین برنزی

کمپین برندینگ بیمه دی در دو فاز با کانسپت «جبران» اجرا شده است.

در فاز اول شعار اصلی برند یعنی «با شما برای جبران» اکران شد. در ‏فاز بعدی لزوم پرداخت به ماهیت واژه جبران مطرح شد که با توجه به نقش بیمه دی به عنوان جبران‌کننده قابل ‏اطمینان خسارات، واژه جبران بسط پیدا کرد و ابتدا با شعار «جبران در کمین حادثه» در آگهی‌های اکران شده به نمایش گذاشته شد. در حالی که با تصاویری از خسارت‌های ممکن در زمان حادثه همراهی می‌شد. این رویکرد در ادامه نیز پی گرفته شد.

در ادامه فاز دوم، شعار «آرامش پس از جبران» به عنوان فاز باز ‏«جبران در کمین حادثه» اکران شد که نشان‌دهنده رسیدن به آرامش در ازای جبران مادی و معنوی حوادث است. با این رویکرد که در واقع بیمه ‏پس از وقوع حادثه به دنبال جبران حادثه برمی‌آید.‏

عوامل تولید:

مدیر ارشد خلاقیت : پویا بادکوبه

مدیر هنری: مصطفی مرادی

شعار: اشکان جنابی

طراح گرافیک: مصطفی بیگلو

تصویرسازی: محمد اسماعلیان

عکاس: روناک سلطانی

مدیر امور مشتریان: پویا ایراندوست

سرپرست امور مشتریان: منیژه نیکخواه

مدیر استراتژی: علیرضا صفاری

استراتژیست :آزاده میرزایی، عادله خانزادی

مدیر پروژه: علی تبریزی، عسل بزرگی، مریم خسروی

کمپین دیجیتالی “جادو با سیف” برند سیف برنده شاهین برنزی

سیف که یکی از محصولات بهداشتی برند یونیلیور است؛ سال ۱۹۶۷ برای اولین بار در فرانسه معرفی شد و هم‌اکنون بزرگ‌ترین برند محصولات بهداشتی خانگی از خانواده یونیلیور است و در ۵۱ کشور دنیا تولید و توزیع می‌شود. این محصول به صورت پاک‌کننده چند منظوره کرمی و اسپری در بازار ایران وجود دارد.

آژانس تبلیغاتی بادکوبه، کمپین دیجیتالی «جادو با سیف» را برای برند سیف ایده‌پردازی و اجرا کرد. این کمپین با حضور شقایق دهقان اجرا شد.

 

Share your thoughts